EL LECTOR

Xa contamos na biblioteca cun exemplor de El lector (Der Vorleser, en alemán, literalmente "o lector en voz alta"), novela escrita polo berlinés Bernhard Schlink. Foi traducida a trinta e nove idiomas e nela baseuse a película The reader, dirixida por Stephan Aldry, e coa que Kate Winslet acaba de gañar o seu Óscar á mellor actriz.

A historia sitúase na segunda metade do século XX en Alemaña e o personaxe principal é Michael Berg, quen conta a relación amorosa que tivo aos 15 anos cunha cobradora de tranvía chamada Hanna Schmitz, de 36. Nos seus encontros, Hanna sempre lle pide a Michael que lle lea en voz alta obras clásicas.

Anos despois, Michael acode a un xuízo contra cinco mulleres acusadas de crimes nazis. Unha das acusadas é Hanna e deste modo Michael descobre que a muller á que el amou traballou como carceleira no campo de concentración de Auschwitz durante a Segunda Guerra Mundial e está sendo xulgada como presunta responsable da morte de varias prisioneiras xudías.
Deste modo, a novela trata acerca do amor, o holocausto, a culpa, a vergoña, a piedade...

Unha interesantísima historia, que abre moitas e diversas lecturas.

Velaquí un trailer da película:



Comentarios

  1. Acabo de leer esta obra de Bernhard Schlink y os la recomiendo sin ninguna duda. De lectura amena, nos relaga una historia bien contada. A partir de la relación entre un joven y su amante, se despliega ante nosotros gran variedad de sentimientos: amor, por supuesto; a raíz de él surgen el deseo, la vergüenza, la compasión, el ansia de justicia,la confusión, el miedo de enfrentarse a lo cotidiano, etc. Es esta una obra llena de vida y también de Literatura con mayúsculas.No olvidemos el título: "El lector" que,creo, está muy bien elegido. Si la leéis, entenderéis por qué. Hortensia

    ResponderEliminar
  2. Es una novela más que recomedable. Lo que en un principio parece una historia de amor, se torna en una de las mejores novelas de la literatura alemana que ha sabido enfrentarse con inteligencia y de forma crítica a su pasado. La duda ante cómo actuar ante los hechos irremediables, la diferencia generacional y, sobre todo, la cuestión de la culpa, tocando muy sutilmente el tema del analfabetismo, es lo que más quiero destacar de esta obra. No dejéis de leerla, os gustará. Elisa

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares