LOS ESPEJOS VENECIANOS

Joan Manuel Gisbert ofrécenos nesta ocasión unha historia de suspense.
O protagonista, Giovanni Conti, trasládase a Padua para estudar na universidade e hospédase na casa dunha anciá, Alessandra, que lle cede unha habitación que ten unha ventá que dá ao patio dun antigo palazzo.
Será certa a maldición que, segundo lle contan, recaeu sobre a familia que habitaba no palazzo? Que foi de Beatrice Balzani, última descendente da familia? Vagará o seu espírito polas habitacións da mansión?
Giovanni decide investigar e entra no palazzo. Decatarase de que, certamente, algo estraño sucede; algo unido aos espellos venecianos.
E será el quen deba descubrir misterio que alí se agocha.

Comentarios

  1. É un bo libro, pero cun final un pouco decepcionante, xa que o ambiente de intriga que te envolve e te engancha ao longo de toda a historia esfúmase cando se descobre a verdade sobre o efecto dos espellos. O que non me gusta dos libros de Gisbert que aparentemente teñen un final aberto,é que despois escribe un epílogo esplicando todo, e penso que os libros(sobre todo os de misterio) teñen un maior efecto se deixas as cousas no aire e cada un fai a su propia interpretación.

    ResponderEliminar
  2. Martin Gonzalez 3º B3 de febrero de 2010, 17:49

    Ao comezar a lectura do libro o misterio dos acontecementos e o que descubre o protagonista pareceronme moi interesantes.A medida que avanza o libro, gustame mais, pero cando remata e foi todo unha proba, me desilusionei moito. Ainda que o final sexa para a miña observacion penoso, o libro gustoume e o recomendarei.
    NOTA: As tildes non me van ben no ordenador.

    ResponderEliminar
  3. Manuel Martínez Conde10 de febrero de 2010, 19:12

    El libro es un libro interesante excepto el final. Hasta un final ya esperado sería mejor que ese. Esto demuestra que la estrategia del final inesperado no siempre acaba en éxito.

    ResponderEliminar
  4. Victoria Sesto Muñoz 3B10 de febrero de 2010, 20:08

    No es ni por asomo un libro que me gustara. Al principio pintaba interesante, pero mientras ibas leyendo te ibas desencantando poco a poco. A mí me da la sensación de que el autor no tenía ni idea de cómo acabarlo y, para mi opinión, lo hizo de la manera más chapucera que existía, diciendo que todo había sido una broma de su profesor.

    ResponderEliminar
  5. Carmen Sotelo de la Vega23 de febrero de 2010, 23:27

    El libro no me gustó nada,ni su argumento..ni su final..( sobre todo su final!que decepcionante..) Eso si; Italia es bella y aunque el libro no me gustó..En mi imaginación la ciudad era una maravilla..

    ResponderEliminar
  6. Daniel. López. Martínez24 de febrero de 2010, 20:07

    Este libro es un libro bastante interesante en el que acaba con un final decepcionante que podria haber sido mil veces mejor.

    ResponderEliminar
  7. María Parra 3ºA1 de marzo de 2010, 21:59

    Este libro me pareció interesante, pero el final me decepcionó porque no pegaba mucho que el secreto de los espejos venecianos fuese un montaje para que el protagonista lo descubriese.

    ResponderEliminar
  8. El argumento es muy interesante y misterioso pero el final no me gustó. Los primeros capítulos enganchan y no puedes parar de leer pero me hubiese gustado más si acabase de otra forma. De todas maneras no estuvo mal.

    ResponderEliminar

Publicar un comentario

Entradas populares